Ett ont öga

Det började med att en skugga kontaktade mig  ett par gånger - som ett  svart blänk i ögonvrån. Sen drömde jag  om två trappor; Den första var bred och fruktansvärt brant. Högst upp stod ett berg med en blå himmel över med vita moln... Jag gick mödosamt uppför och tänkte att jag inte skulle orka. Och den andra var en trappa som jag flöt utför i snabbt tempo. Sen hade jag en dröm om  en svart kran som satt som en  metallisk utväxt mitt på min bröstkorg. Sen fick jag ont i halsen och kroppen och feber i flera dar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men jag drömde att jag måste spela gitarr i ett rockband på en scen. Det var Elinas band. Hon insisterade på att jag skulle vara med. Någon annan medlem frågade om jag var där för att dammsuga?
HUR skulle jag lära mej spela???
Inte blev jag sjuk. Bara glad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback